Välkommen Till Jasmine Doll´s Blogg - En Ragdoll Med 'Klös'!!! I Min Stamtavla Står Mitt Vackra Namn SE* Bussebo´s Hope Alia Född 8 April 2012

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av JasmineDoll - 22 maj 2013 15:18

Det blir ingen utställning i juni för Jasmine tyvärr. Jag trodde ju först att jag inte skulle få semester därför att samordnaren sa så, men peppar peppar...jag fick semester! Sen hade jag ju dubbelbokat! Svårt val? nej inte alls!


Då till nästa problem...de som följt bloggen vet säkert att jag går min utbildning till medium också. Nu är det samma helg som utställningen så då har jag valt bort utställningen. Utbildningen är i 4 steg och jag ska nu börja på steg 3. Det känns väldigt viktigt för mig att jag går på den, då jag utvecklas så mycket i allt. Det är mycket personlig utveckling och det är vad jag behöver.


Jag får kanske helt enkelt vänta med Jasmine´s utställningskarriär, och även då hennes parning blir senarelagd så klart. Vi får se hur det ser ut under 2014 och om intresset kvarstår då.


Utställningen är ju betald och klar för både lördag och söndag, så är det någon som ska till Märsta på utställningen och kan tänkas ta med och visa Jasmine vore jag evigt tacksam. I så fall preparerar jag henne klart, hon har även en helt ny uppsättning burskynke i blått. Förhoppningsvis skulle då även lillmatte Mariina kunna följa med, hon är självgående. Så är det någon som känner att de vill hjälpa till så att Jasmine kommer till utställningen så hör av er till mig. Hon kan ju nu förhoppningsvis börja plocka sina certifikat...


 


JasmineD är Tigerfadder

Klicka på bilden!  

Translation

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Hej! Jag heter SE* Bussebo´s Hope Alia, men kallas JasmineD, där D står för "Doll". Min färg är blåtabby mitted, dvs Rag a 0421. Här är jag 10.5 månader gammal. Utställd 1 ggr med EX 1 (exellent) som junior, och 1 ggr med EX 1 som vuxen.

 

Skriv I Gästboken

 

Stormatte Katarina (Kia)

 

 

 

Min lillmatte Mariina

 

    

Jag i Sörskogen

 

JasmineD 10 månader

 

   

JasmineD 8 månader

         

JasmineD 12 veckor

 

 

           

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards