Välkommen Till Jasmine Doll´s Blogg - En Ragdoll Med 'Klös'!!! I Min Stamtavla Står Mitt Vackra Namn SE* Bussebo´s Hope Alia Född 8 April 2012

Alla inlägg under december 2012

Av JasmineDoll - 31 december 2012 16:48

                               



                                                                         



  GOTT NYTT ÅR

2013

 

Ja, då går 2012 mot sitt slut.

Vi återkommer nästa år!

 

Gott nytt år till er alla

önskar

 

JasmineD

Katarina

&

Mariina

 

 

   

     


Av JasmineDoll - 29 december 2012 23:27

Jag hade visst glömt att lägga upp dessa 2 fina julklappar från mina hundkunder. Det värmde i hjärtat att de värdesätter att jag går ut och promenerar deras älsklingar varje dag. Stort TACK till Inger´s matte och husse samt Morris familj.

   

Av JasmineDoll - 27 december 2012 00:41

Jasmine låg och sov i min säng då hon började vakna till, Såg min chans till ett bra foto och här är resultatet. Vad tror ni hon säger?  

Vill sova lite till...

      

Vill du hålla tass?

 

Okey då...jag SKAAAA vakna...   

Av JasmineDoll - 26 december 2012 18:00

 


Idag Annandagen var jag till Huddinge kyrka och såg det traditionella julspelen som min dotter spelade i. Det var väldigt vackert. Vi har en del traditioner som vi gör varje jul. På julafton går vi och ser "krubban" ,Mariina sjöng tillsammans med barnkören, diskantkören och Vox Angelica. Efter "krubban" så bjuder Huddinge församling på gröt, skinka, kaffe och godis i Klockargården.

 


Vi önskar er en god fortsättning!


Av JasmineDoll - 23 december 2012 10:40

Idag är det fjärde advent och i morgon julafton. Ska i väg och handla lite julklappar till Jasmine innan jag måste åka till jobbet. Hade helst sett att jag varit ledig idag.


Men, som sagt; bättre planering nästa år!

 

Av JasmineDoll - 22 december 2012 15:37

Då var julklapparna inhandlade. Känns skönt! Nästa år ska jag börja planera i tid och köpa julklappar redan under hösten. Lilla Jasmine har också fått julklappar och till henne ska jag och lillmatte köpa några fler i morgon. Nu ska jag iväg och jobba igen, även i morgon kväll. Sedan ledig hela julhelgen och jobbar bara ett pass innan nyårsdagen. Skönt med lite ledigt!

Ha nu en bra lördagkväll och kom ihåg att ta det lugnt också....det är ju som sagt snart jul...den är till för stillhet och gemenskap.

   

Av JasmineDoll - 22 december 2012 02:06


Jag jobbar hela helgen, men ska i alla fall hinna med julklappsköpen nu i helgen. Jasmine skall få lite klappar och så lillmatte Mariina förstås. I går fick jag 2 julklappar av mina hundrastningskunder, ska fota och lägga upp här. Jag blev så glad, man känner sig uppskattad! Längtar att fira julen, det kommer bli en lugn och mysig helg. Bjuder på denna fina bild.  Nu säger vi God natt!   


     

JasmineD är Tigerfadder

Klicka på bilden!  

Translation

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Hej! Jag heter SE* Bussebo´s Hope Alia, men kallas JasmineD, där D står för "Doll". Min färg är blåtabby mitted, dvs Rag a 0421. Här är jag 10.5 månader gammal. Utställd 1 ggr med EX 1 (exellent) som junior, och 1 ggr med EX 1 som vuxen.

 

Skriv I Gästboken

 

Stormatte Katarina (Kia)

 

 

 

Min lillmatte Mariina

 

    

Jag i Sörskogen

 

JasmineD 10 månader

 

   

JasmineD 8 månader

         

JasmineD 12 veckor

 

 

           

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards