Välkommen Till Jasmine Doll´s Blogg - En Ragdoll Med 'Klös'!!! I Min Stamtavla Står Mitt Vackra Namn SE* Bussebo´s Hope Alia Född 8 April 2012

Alla inlägg den 31 juli 2012

Av JasmineDoll - 31 juli 2012 13:00


  

 

No time, no seen

 

Ja, det var ett tag vi bloggade. Anledningen är att JasmineD är på "Kattkollo" hos Kerstin på Bussebo och vi är på Böda Sand, Öland. Vi har besökt Fyren Långe Erik på Ölands Norra udde, Sett en järnålder by, Raukar, och Borgholms slott. Vi har sett Stora Alvaret mm. Öland är verkligen unikt...svårt att tro att man forfarande är i Sverige! Det är en säregen natur här och man känner att lugnet kommer till en, redan då man åkt över Ölandsbron. Tystnaden är total och bilarna kör enl. trafikreglerna (inte vad vi är van vid i Stockholm, precis).

 

Böda Sand är verkligen en mycket stor camping (5-stjärnig) och igår gick vi runt stranden och såg alla husvagnar och deras enormt stora hustält. Vad vissa har gjort mysigt!!! lite avis blir vi ju! Hade faktiskt beställt en lång, helt ny husvagn i höstas, men insåg att det blir så dyrt att ställa upp den under vintern (ca: 10-15.000/säsong) och jag har inte råd med och fick avboka den. Annat hade det varit om vi hade bott i villa och haft plats för den där.

 

På lördag ska vi hämta hem vår lilla prinsessa igen, vi längtar massor efter henne! Jag uppdaterar här med lite bilder från Öland mm. då vi kommit hem.

 

På återseende!

 

 Matte, Kia

 

JasmineD är Tigerfadder

Klicka på bilden!  

Translation

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Hej! Jag heter SE* Bussebo´s Hope Alia, men kallas JasmineD, där D står för "Doll". Min färg är blåtabby mitted, dvs Rag a 0421. Här är jag 10.5 månader gammal. Utställd 1 ggr med EX 1 (exellent) som junior, och 1 ggr med EX 1 som vuxen.

 

Skriv I Gästboken

 

Stormatte Katarina (Kia)

 

 

 

Min lillmatte Mariina

 

    

Jag i Sörskogen

 

JasmineD 10 månader

 

   

JasmineD 8 månader

         

JasmineD 12 veckor

 

 

           

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards