Välkommen Till Jasmine Doll´s Blogg - En Ragdoll Med 'Klös'!!! I Min Stamtavla Står Mitt Vackra Namn SE* Bussebo´s Hope Alia Född 8 April 2012

Direktlänk till inlägg 14 mars 2013

Jasmine 11 månader

Av JasmineDoll - 14 mars 2013 11:30

Den 8:e blev JasmineD 11 månader gammal. Tänk vad tiden går fort! Snart är vår lilla kattbebis hela 1 år gammal. Liten blir stor

  


Jag har nu tagit beslutet att fortsätta blogga här. Bara så att ni vet, att då jag tagit ett beslut att lägga upp inlägg och bilder, så är det MITT EGET VAL !!! Det behövs inte kommenteras om varför mm. Även bilder jag lägger upp tas INTE från denna sida utan att ni FRÅGAR FÖRST! 

 

Jasmine ligger i lillmattes säng och myser. Hon sover numera alltid hos henne på nätterna, då hon inte "bråkar" och stör henne. De gånger hon varit inne hos mig på natten och jag försökt att hon får sova his mig, ja då kommer hon bara med ett antal bollar och lägger i min säng, skriker tills jag börjar kasta dom. Det går ju naturligtvis inte, utan då mår alla bäst av att hon sover själv i varsdagsrummet. Men så länge det fungerar hos lillmatte, så är det ju toppen! De två är som "kaka och maka".

 

Här kommer lite bilder som lillmatte tagit på JasmineD

   

Jasmine sover faktiskt på bild 1, på bild 2 har hon vaknat. Jasmine älskar att bli fotad och är ju väldigt fotogenisk. Hon gillar att sova och burra in sig i sackosäcken, hon är väldigt försiktig och använder inga klor. Ja, det gör hon ju aldrig. Skinnsoffan är som ny fortfarande, inte en repa någonstans. Härligt!


Ha en underbar dag!   

Det känns roligt att vara tillbaka!

         

 
 
Ingen bild

Bussebo

14 mars 2013 13:54

Det var ju kul att du är tillbaka i Cyberspace. Jo, jo nu är bebbarna snart 1 år!!!!!!! och småsyskon på G

JasmineDoll

15 mars 2013 06:05

Ja, tänk att Jasmine ska bli storasyster...Men hon har ju fler nya syskon på sin pappas sida. Ha en bra helg och kram!

 
Sherlockragdoll

Sherlockragdoll

21 mars 2013 13:32

Hej Kia !

Om du visste hur mycket Ville det är i din härliga tjej
alla hennes upptåg du berättar om ,inget tvivel om vem som är pappan

Villes matte May

http://sherlockragdoll.bloggplatsen.se

JasmineDoll

21 mars 2013 13:46

Hej May! Ja vad kul! Skulle verkligen vilja träffa Ville. Kram/ Kia

 
Sherlockragdoll

Sherlockragdoll

25 mars 2013 16:44

Hej Kia!

Självklart får du träffa Ville !
Då skulle du förstå mer om Jasmine och hennes upptåg !
Kram May

http://sherlockragdoll.bloggplatsen.se

JasmineDoll

25 mars 2013 22:13

Ja, vad kul! Vi får höras av, så vi kan bestämma en dag då vi kan ses. Kram /Kia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av JasmineDoll - 5 maj 2014 14:00

Hej! Jasmine´s provsvar från operation har kommit. Hon gjorde ju gastroskopi och rektoskopi för ca 2 veckor sedan.   Hon har en kronisk gastrit i både magsäck och tolfingertarm. Men hon har även en kronisk pancretit (kronisk bukspottkörtelinfla...

Av JasmineDoll - 30 april 2014 10:00


  JasmineDoll´s    Önskar Er alla En riktigt fin Valborgsmässoafton & 1 maj 2014 ...

Av JasmineDoll - 18 april 2014 17:15


    JasmineDoll med familj Önskar Alla läsare En riktigt   GLAD PÅSK 2014 ...

Av JasmineDoll - 8 april 2014 15:00


  Grattis lilla älskade Jasmine  på din 2 årsdag idag                                                                     Önskar                                               Stormatte Kia och lillmatte Mariina   Tänk vad tiden går...nyss ...

Av JasmineDoll - 19 mars 2014 23:00

Mjau, mjau! Jasmine här i sena timmen.   Jag ville bara berätta lite om hur jag mår. Det har varit upp och ner med min hälsa. Jag blev mycket sämre igen och vägrade äta helt och hållet. Min vikt var väl inte heller okey, och jag kräktes en hel ...

JasmineD är Tigerfadder

Klicka på bilden!  

Translation

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Hej! Jag heter SE* Bussebo´s Hope Alia, men kallas JasmineD, där D står för "Doll". Min färg är blåtabby mitted, dvs Rag a 0421. Här är jag 10.5 månader gammal. Utställd 1 ggr med EX 1 (exellent) som junior, och 1 ggr med EX 1 som vuxen.

 

Skriv I Gästboken

 

Stormatte Katarina (Kia)

 

 

 

Min lillmatte Mariina

 

    

Jag i Sörskogen

 

JasmineD 10 månader

 

   

JasmineD 8 månader

         

JasmineD 12 veckor

 

 

           

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards