Välkommen Till Jasmine Doll´s Blogg - En Ragdoll Med 'Klös'!!! I Min Stamtavla Står Mitt Vackra Namn SE* Bussebo´s Hope Alia Född 8 April 2012

Alla inlägg den 28 mars 2013

Av JasmineDoll - 28 mars 2013 22:17

                                                              
                                                     

                                                                          
                    GLAD PÅSK 2013

                   

                        Önskar

  

JasmineDoll med familj

 

                                                    Mjau!

                                                                                                 



 
     


                        

Av JasmineDoll - 28 mars 2013 09:45

 

Ja, så här såg jag ut bara några dagar gammal, söt va? och snart är det dags för min 1-årsdag, den 8 april. Oj, vad tiden går fort! Hoppas att jag får något gott att äta, och gärna lite presenter   och en tårta   på min födelsedag... samt många gratulationer här på bloggen.


Har hört att min lillmatte Mariina ska spela   som hon är superduper duktig på, och så hoppas jag att dom båda sjunger för mig. För det är jag väl värd va? en vacker kattflicka som dessutom blir Lady nu. Då, ja då blir jag en RIKTIG prinsessa ska ni veta. Nu kallar dom mig för BEBIS    och det VARJE DAG!!! JAG ÄR INGEN BEBIS   JAG ÄR JU SNART 1 ÅR ju!!!


Ja, men nu vet ni! Jag återkommer en annan dag...hahaha...matte såg inte när jag snodde datorn för att tassa ner lite läsbart här på bloggen. Matte är så lat att skriva här numera, men det ska det bli ändring på. För NU ska JAG ta över denna blogg! 


Åh...vet ni vad förresten? Jo, min mamma SE*Smibackens Alicia (Allie) är beräknad att få mina nya småsyskon den 8/4 PÅ MIN FÖDELSEDAG!!!! Fattar ni??? Vad häftigt va? 


Följ min vackra mamma   och hennes nya bebisar HÄR


Ha en underbar påsk!


Mjau

/JasmineD





JasmineD är Tigerfadder

Klicka på bilden!  

Translation

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Hej! Jag heter SE* Bussebo´s Hope Alia, men kallas JasmineD, där D står för "Doll". Min färg är blåtabby mitted, dvs Rag a 0421. Här är jag 10.5 månader gammal. Utställd 1 ggr med EX 1 (exellent) som junior, och 1 ggr med EX 1 som vuxen.

 

Skriv I Gästboken

 

Stormatte Katarina (Kia)

 

 

 

Min lillmatte Mariina

 

    

Jag i Sörskogen

 

JasmineD 10 månader

 

   

JasmineD 8 månader

         

JasmineD 12 veckor

 

 

           

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards