Välkommen Till Jasmine Doll´s Blogg - En Ragdoll Med 'Klös'!!! I Min Stamtavla Står Mitt Vackra Namn SE* Bussebo´s Hope Alia Född 8 April 2012

Direktlänk till inlägg 20 januari 2014

En ny bild

Av JasmineDoll - 20 januari 2014 14:31

 

Lillmatte tog en ny bild på mig igår. Tycker den är så fin så jag lägger upp den här. Annars inget nytt! Kylan håller i sig och snö överallt så huvva...inte vill jag gå ut i alla fall. Stormatte brukar också hålla sig inne. Bara lillmatte som måste ut varje dag.


I går blev dom sura på mig.    Jag vandrade runt runt, fram och tillbaka i 4 timmars tid. Jag var skitjobbig tydligen. Jag kräver att dom kastar bollar   till mig varje kväll. Det brukar ju precis infalla då dom knappt hunnit sätta sig i tv-soffan. Det gjorde dom igår också, men jag ville att dom skulle kasta flera timmar. Nu har dom fått nog   och ska gömma alla bollar. Va? vad taskigt!   Men det är för mitt eget bästa sägs det. Jag är nog bollmissbrukare och behöver avvänjas. Får leka med de andra sakerna i stället, men inga bollar!!!   


Så här blev det en gång förut också, då blev det också bollförbud under lång tid. Konstigt, men jag blev faktiskt bättre i mitt nojjande. Fattar ju själv att jag inte kan "vandra" och leta något hela kvällarna.Det blir ju snart stigar i golvet. Fram och tillbaka, upp och ner...vandra...vandra, kväll ut och kväll in. Jama och "kräva" att de kastar!


Enought is enought! 

Vid tassarna/

JasmineD

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av JasmineDoll - 5 maj 2014 14:00

Hej! Jasmine´s provsvar från operation har kommit. Hon gjorde ju gastroskopi och rektoskopi för ca 2 veckor sedan.   Hon har en kronisk gastrit i både magsäck och tolfingertarm. Men hon har även en kronisk pancretit (kronisk bukspottkörtelinfla...

Av JasmineDoll - 30 april 2014 10:00


  JasmineDoll´s    Önskar Er alla En riktigt fin Valborgsmässoafton & 1 maj 2014 ...

Av JasmineDoll - 18 april 2014 17:15


    JasmineDoll med familj Önskar Alla läsare En riktigt   GLAD PÅSK 2014 ...

Av JasmineDoll - 8 april 2014 15:00


  Grattis lilla älskade Jasmine  på din 2 årsdag idag                                                                     Önskar                                               Stormatte Kia och lillmatte Mariina   Tänk vad tiden går...nyss ...

Av JasmineDoll - 19 mars 2014 23:00

Mjau, mjau! Jasmine här i sena timmen.   Jag ville bara berätta lite om hur jag mår. Det har varit upp och ner med min hälsa. Jag blev mycket sämre igen och vägrade äta helt och hållet. Min vikt var väl inte heller okey, och jag kräktes en hel ...

JasmineD är Tigerfadder

Klicka på bilden!  

Translation

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Hej! Jag heter SE* Bussebo´s Hope Alia, men kallas JasmineD, där D står för "Doll". Min färg är blåtabby mitted, dvs Rag a 0421. Här är jag 10.5 månader gammal. Utställd 1 ggr med EX 1 (exellent) som junior, och 1 ggr med EX 1 som vuxen.

 

Skriv I Gästboken

 

Stormatte Katarina (Kia)

 

 

 

Min lillmatte Mariina

 

    

Jag i Sörskogen

 

JasmineD 10 månader

 

   

JasmineD 8 månader

         

JasmineD 12 veckor

 

 

           

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards